juzzanonline

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av juzzanonline - 15 januari 2017 16:14

Det är tydligen inte bara när matte får för sig att vi ( läs jag, eftersom det är jag som får utföra rörelserna ... ) ska träna på fjärren som jag har lite oordning på mina tassar, för kolla in bilden som matte tog idag ...

Skillnade mot fjärren är bara den att nu verkar det fattas ett framben ....   


    

Slänger med en liten filmsnutt oxå på momenten inkallning, "fjärrdirigering" och sitt under marsch som ingår i startklassen även om inte avstånden är de rätta och det inte alls är speciellt tävlingsmässigt utfört, men det kan jag bjuda på   för det matte ville se var bara om jag klarade att sitta still ( Det var ju lixom det där med stadga ... som är så attans svårstavat ... host ) och det gjorde jag iaf :-) trots att det var på det ställe där jag normalt brukar bli sas frisläppt när vi går vidare ut på ängarna ...



Hej hopp mestadels i galopp

// KnasFian   
 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards